среда, 30 октября 2013 г.

Модуль 5
Цей модуль виявився найцікавішим. Ми обговорили власні презентації щодо ідей проектів та вирішили, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм, застосувавши стратегію «3-2-1». Цікавий спосіб оцінити роботу. Думаю, що я буду його застосовувати на своїх уроках.
 Новою виявилася інформація щодо авторський прав, адже раніше ми тільки чули це словосполучення і мали дуже далекі уявлення про нього. А тепер, коли ми вже навчилися користуватися інтернет-ресурсами, ми знаємо, як їх використовувати так, щоб не порушити права автора.
При створенні списків використаних джерел труднощів не виникло.
Після розгляду того, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці, ми оцінили Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах. Доцільно використовувати першоджерела.
Отже, цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
·        використання будь-яких інтернет-ресурсів на уроці без порушення авторських прав;
·        можливість опубліковувати проекти в мережі, читати відгуки з критикою та аналізувати їх, тим самим удосконалювати свій проект;
·        можливість порівняти свої проекти/роботи з роботами інших;

·        можливість демонстрації на уроці наочних матеріалів (картинки, фото, відео; аудіо)

1 комментарий:

  1. Юля! Дуже добре і детально все описано чим займалися цього дня на курсах.

    ОтветитьУдалить