четверг, 31 октября 2013 г.

Модуль 7
В сьомому модулі ми внесли зміни до свого Плану вивчення теми. Провели педраду, в якій розглянули такі питання:
·        Як правильно спланувати, розподілити свій час  при роботі над проектом та вносити в план відповідні корективи?
·        Як сформулювати чіткі завдання при роботі над проектом, виконання яких можна перевірити та виміряти?
·        Як допомогти учням генерувати запитання, гіпотези та досліджувати їх упродовж виконання дослідження?
Ми прийшли до висновків, що треба:  упродовж роботи над проектом спостерігати за його виконанням, розплановувати план виконання поставлених завдань та дотримуватися всіх вимог, скласти загальний план з можливістю внесення корекції під час роботи для більш плодотворної роботи учнів, доцільно мотивувати, а також запропонувати різноманітні способи накопичення та дослідження запитань і гіпотез.  

У кінці модуля створили та оцінили приклад учнівської презентації, це допоможе мені уточнити очікування від вивчення теми та покращити методику навчання, оскільки я побувала в ролі учня. Тепер я зможу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту, оскільки тепер я знаю алгоритм створення презентації проекту.

Комментариев нет:

Отправить комментарий