Модуль 7
В сьомому модулі ми внесли зміни до свого Плану вивчення
теми. Провели педраду, в якій розглянули такі питання:
·
Як правильно спланувати,
розподілити свій час при роботі над
проектом та вносити в план відповідні корективи?
·
Як сформулювати чіткі
завдання при роботі над проектом, виконання яких можна перевірити та виміряти?
·
Як допомогти учням
генерувати запитання, гіпотези та досліджувати їх упродовж виконання
дослідження?
Ми прийшли до висновків, що треба: упродовж роботи над проектом спостерігати за його виконанням, розплановувати план виконання поставлених завдань та дотримуватися
всіх вимог, скласти загальний план
з можливістю внесення корекції під час роботи для більш плодотворної роботи
учнів, доцільно мотивувати, а також запропонувати
різноманітні способи накопичення та дослідження запитань і гіпотез.
У кінці модуля створили та оцінили приклад
учнівської презентації, це допоможе мені уточнити очікування від вивчення теми
та покращити методику навчання, оскільки я побувала в ролі учня. Тепер я зможу
забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних
робіт до учнівського проекту, оскільки тепер я знаю алгоритм створення
презентації проекту.
Комментариев нет:
Отправить комментарий