вторник, 29 октября 2013 г.

Модуль 4.
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті. З лекції я дізналась, що проект повинен містити у собі три види запитань: ключове, тематичні і змістові. Ми обговорили у парах Основні запитання до проекту, обмінялися ідеями. Це значно поліпшило задачу визначення Основних запитань, бо , як то кажуть, одна голова – добре, а дві – краще. Також я обговорила разом з іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінювання. Ми прийшли до висновку, що оцінювання має здійснюватися так:
- протягом всього навчального процесу (поетапно та взагалі);
-необхідно оцінювати важливі цілі проекту;
-залучати учнів до процесу оцінювання;
-визначити перелік навчальних потреб та вносити до нього корективи;
-відслідковувати позитивні зміни у навчанні;
Після цього кожен створив презентацію основних ідей навчальної теми.

Така робота мала інформаційно-практичне значення. Отримані знання я зможу ефективно використовувати у своїй подальшій професійній діяльності.

2 комментария: