Модуль
4.
Цей модуль допоміг
мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті.
З лекції я дізналась, що проект повинен містити у собі три види запитань: ключове,
тематичні і змістові. Ми обговорили у парах Основні запитання до проекту,
обмінялися ідеями. Це значно поліпшило задачу визначення Основних запитань, бо
, як то кажуть, одна голова – добре, а дві – краще. Також я обговорила разом з
іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінювання. Ми прийшли до висновку,
що оцінювання має здійснюватися так:
-
протягом всього навчального процесу (поетапно та взагалі);
-необхідно
оцінювати важливі цілі проекту;
-залучати
учнів до процесу оцінювання;
-визначити
перелік навчальних потреб та вносити до нього корективи;
-відслідковувати
позитивні зміни у навчанні;
Після цього кожен
створив презентацію основних ідей навчальної теми.
Така робота мала інформаційно-практичне
значення. Отримані знання я зможу ефективно використовувати у своїй подальшій професійній
діяльності.
Ваш оптимізм надихає на позитивну й активну роботу! Успіхів!
ОтветитьУдалить=)
ОтветитьУдалить