пятница, 1 ноября 2013 г.

Модуль 9
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, а саме:
·        учителі повинні навчати у чотирьох напрямках:  зміст, процес,  результати, навчальне середовище;
·        учні повинні виявляти активність у власному навчанні;
·        учителі повинні працювати з учнями для допомоги їм з розвитком навичок самоспрямованості;
·        перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів;
·        працюючи в групі,  учні самі повинні обрати роль, яка їм подобається, в якій вони можуть себе реалізувати.

Комментариев нет:

Отправить комментарий