пятница, 1 ноября 2013 г.

Модуль 10
Дуже цікавою та корисною на цьому модулі була робота на педраді. Ми обговорювали те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань, а також  знаходили рішення того, яким чином можна сформувати в учнів навички мислення вищих рівнів під час їх роботи над учнівськими проектами; які типи запитань, підказок та інших допоміжних засобів треба  використати для того, щоб заохотити учнів мислити глибоко, а не просто шукати шаблонні та вже існуючі типові, стандартні відповіді на запитання.  Ми зробили висновок, що треба залучати учнів до роботи в дослідницьких проектах; відслідковувати прогрес навчання учнів за допомогою контрольних списків, форм для оцінювання; допомагати в дослідженні учнями Інтернет-ресурсів (складання списків ресурсів, критичне оцінювання, організація самооцінювання); задавати тематичні та ключові запитання.
Також ми створили  документ для фасилітації для того, щоб спонукати до навчання учнів.
  Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
·        як я можу ефективніше навчати учнів згідно з  їх потребами;
·        яким чином мені можна сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора;

·        як я можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий