Модуль 10
Дуже цікавою та корисною на
цьому модулі була робота на педраді. Ми обговорювали те, як можна
використовувати різні техніки постановки запитань, а також знаходили рішення того, яким чином можна
сформувати в учнів навички мислення вищих рівнів під час їх роботи над
учнівськими проектами; які типи запитань, підказок та інших допоміжних засобів треба
використати для того, щоб заохотити
учнів мислити глибоко, а не просто шукати шаблонні та вже існуючі типові, стандартні
відповіді на запитання. Ми зробили
висновок, що треба залучати учнів до роботи в дослідницьких проектах; відслідковувати
прогрес навчання учнів за допомогою контрольних списків, форм для оцінювання; допомагати
в дослідженні учнями Інтернет-ресурсів (складання списків ресурсів, критичне
оцінювання, організація самооцінювання); задавати тематичні та ключові
запитання.
Також ми створили документ для фасилітації для того, щоб спонукати
до навчання учнів.
Цей
модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом
проектів, а саме:
·
як я можу ефективніше навчати учнів згідно з їх потребами;
·
яким чином мені можна сприяти навчанню учнів у ролі
фасилітатора;
·
як я можу використовувати комп’ютерні технології для
підтримки процесу самостійного навчання учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий